Snälla ge mig recept som du rekommenderar så att jag kan fortsätta

fredag 5 november 2010

5 November Per i parma korv

Min kärlek tog en tugga sen satt han allvarlig och tittade på mig utan en enda min. Åh var den inte god? Sen började han le stort, och sa högt : Delicious!!
Han bara drev med mig. Men man vet ju aldrig hur det ska gå när det är något nytt, och det är svårt att övertyga min falukorvs fantast till kärlek... så om den var delicious enligt honom, då var det verkligen något gott.
Och jag håller själv med, grymt god, rökig, köttig, smakrik..med parma ost i...verkligen supergod!
Det tackar vi saluhallens kötthandel för. Antar att dom gör korven själva. Säger bara, åk dit och köp deras goda Per i Parma.

1 kommentar:

  1. nja, jag vet inte, en kort kraftig korv med något vitt i. nää låter inte som om det är nått jag vill sätta tänderna i. *LER*

    SvaraRadera