Snälla ge mig recept som du rekommenderar så att jag kan fortsätta

torsdag 5 maj 2011

5 Maj Färskkorv

Det är ju sjukt vad många olika sorters korv det finns. Det känns som att det aldrig tar slut på korv flödet! Snacka om att man verkligen bor i landet korv!
Hittade denna på flygfyren i Norrtälje.. hittade även 5 andra nya sorter. Men orkade inte köpa alla, blev lite less på korv nu ett tag känner jag. Men visst det är ju gott, och enkelt att tillaga. Plus att det är perfekt när jag har snålt med recept till bloggen, men någon måtta får det va. I alla fall för ett tag, vill ju inte bara äta en massa korvar!

Hur som helst, denna var verkligen supergod! En topp tio:) Så det var ju i alla fall bra! Den var väldigt smakrik och kryddig, men inte för stark. Perfekt.
Till det gjorde jag stekt rå potatis med salt, peppar och rosmarin.Tzatziki Och en sallad på tomat, gul lök, vitvinsinäger, olja, salt och peppar. Gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar