Snälla ge mig recept som du rekommenderar så att jag kan fortsätta

måndag 7 mars 2011

7 Mars Susanas sallad

Ett tips från en klasskompis! ...tyvärr så är jag inte så förtjust i ruccola sallad.. tycker att den kan vara lite besk. Men jag gjorde i alla fall som hon beskrev salladen. Känns inte likt mig att äta sallad till middag, var är gräddsåsen? Lite mycket kaninmat för mig;) men nyttigt om inte annat!

ruccolasallad
tomater i bitar
1 avocado
citronsaft
salt och peppar

skar ena halvan av avocadon i bitar, och andra halvan mosade jag och blandade runt i salladen.

1 kommentar:

  1. Linnea, jag hoppas du inte åt bara sallad till middag??! Det ska ju vara ett tillbehör till maten, inte kan man väl äta bara sallad eller? För det skulle vara lite mycket kaninmat för mig med haha;) / Sanna

    SvaraRadera