Snälla ge mig recept som du rekommenderar så att jag kan fortsätta

onsdag 20 oktober 2010

20 Oktober Dalakov

Såg precis ut som värmlandskorven..samma tråkiga korv i plast som man kokar i vatten. Så kände mig inte jättetaggad. Men det var inte alls samma sak, den här var helt okej. Smakade som vanlig fläskkorv som man brukar ha till rotmos. Supergott med färsk broccoli med olivolja, salt och peppar till.
Men skulle jag få välja skulle jag hellre tagit stekt korv, den här kokta plast varianten känns, som farmor skulle säga, lite tradig.

Börjar bli lite less på korv nu måste jag säga, längtar tills jag kommer iväg till saluhallen. Men imorgon blir det något supersmarrigt. Kom på att jag totalt missat att göra västerbottenpaj...!

1 kommentar:

  1. har du hört talas om tjejen som det växte korv ur öronen på? inte, nää just det!!

    SvaraRadera