Snälla ge mig recept som du rekommenderar så att jag kan fortsätta

onsdag 13 oktober 2010

13 Oktober Grannens Korv rydberg

Tänk, det är inte alla som har det så bra som jag, som har en så trevlig granne som knackar på och erbjuder sin egen korv! Haha
Nej men så var det faktiskt, min kära granne som jagar, hade gjort en alldeles egen vildsvinskorv av vildsvin han själv skjutit. Coolt.
Och måste säga att den var grymt god! Kryddig och gott sting i, lite som chorizo, men godare.

Gjorde biff rydberg för första gången för ett tag sen. Och det var så himla gott, så idag blev det en lite egen variant med korv istället för biff. Det är supergott, och super enkelt.
Bara att steka gul lök, rå potatis och korv/biff. Sen en rå äggula till.

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅ Vildsvin som är så gott. om han får nått över och vill sälja ring mig!!

    SvaraRadera
  2. Synd du bor så långt bort vi ville gärna vara test personer på sånt här ;)

    SvaraRadera