Snälla ge mig recept som du rekommenderar så att jag kan fortsätta

fredag 3 september 2010

3 September Tommys Tacogratäng

Min kärlek tipsade mig om denna supergoda kaloribomb. Men ska det va gott - ska det va fett! och självklart glömde jag min kamera hemma när jag skulle göra iorning detta underbart goda tipset hemma hos min kärlek. Så det kanske inte ser så superfrestande ut på bilden, men måste säga att det var grymt gott! Åt tills jag blev riktigt proppmätt och knappt orkade röra mig! Och superenkelt var det också, så se till att prova!

1 påse tacokrydda
ca 500g köttfärs
1 purjolök
2 dl creme fraise
200g philadelphiaost
ca 2 dl riven ost
nachochips

Stek köttfärsen och blanda i tacokryddan. Skiva purjolöken. Lägg hälften av köttfärsen i botten på en ugnsform, sedan purjolök, philadelphiaost och creme fraise. Sen resten av köttfärsen och sist osten. Grädda i 200 grader i ca 25 minuter. Servera med nachochips till. Smaskens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar