Snälla ge mig recept som du rekommenderar så att jag kan fortsätta

lördag 25 september 2010

25 September Nizzasallad

Håller med om att det varit mycket korv ett tag! ska skärpa till mig.
Här kommer Nizzasallad. Själv skulle jag kalla den tonfisksallad, men det kanske är som med sniglar som man kallas escargots, det är ett finare namn helt enkelt.
Jag är inte så superförtjust i tonfisk, men min kärlek däremot är lite svag för det, så idag blev det en sallad för två för hans skull.
..Och så lite för att jag ville prova göra nizzasallad.

isbergssallad
körsbärstomater
rödlök
kokt ägg
kalamata oliver
gurka
lite salt
tonfisk
(kokt potatis)

Enligt receptet skulle det vara kokt potatis i också. Men det hoppade jag mer än gärna över.
fast du gör ju som du vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar