Snälla ge mig recept som du rekommenderar så att jag kan fortsätta

måndag 20 september 2010

20 September Krabba

Du ska vara glad att du inte får se någon före och efter bild. Snacka om SLAKT!!
Det var lite läbbigt måste jag säga, visste inte riktigt vad jag skulle äta och inte.. Smaskade i mig det som såg ut att vara ätbart. Hm, vill inte veta vad det var jag åt egentligen. Nåt "smör" var det i alla fall, eller med mindre fina ord, hjärnsubstans?? Borde nog haft med mig min kära vän R som är krabbexpert. Men klorna var ju i alla fall ett säkert kort. Dom var goda, och då såg jag att det var kött.
Men ska jag vara ärlig om smaken, så var jag inte så imponerad. Tyvärr verkar jag inte vara någon finsmakare, så krabba, hummer och sniglar är inget för mig. Det är fortfarande kräftor och räkor som ligger mig närmast hjärtat.
Får se hur det går med grodlåren...!

1 kommentar:

  1. Du är modig Linnea. ska bli kul att läsa om grodlåren. kram

    SvaraRadera