Snälla ge mig recept som du rekommenderar så att jag kan fortsätta

onsdag 14 april 2010

första måltiden

Sedan den 1 augusti 2009, då jag flyttade in i min lägenhet, har jag av en slump fått för mig att göra en ny maträtt varje dag.
Först var det bara mest på kul för att se hur många maträtter jag kunde komma på.
Men nu är det april 2010, och jag gör fortfarande något nytt varje dag.
Det har blivit som en tävling mot mig själv, för att se hur länge jag egentligen kan hålla på.
Så det har blivit mer och mer seriöst, från vanliga falukorvsrätter i början.. har jag nu börjat med lite mer avancerade recept. Och det är faktiskt väldigt kul att prova nya maträtter, varierande om inte annat!

Nu har ni tyvärr missat en hel del redan, men från och med i dag tänkte jag dela med mig av mina olika maträtter.

smaklig måltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar