Snälla ge mig recept som du rekommenderar så att jag kan fortsätta

torsdag 23 februari 2012

Bloggfest 70.000 besökare. Amerikanskt tema!










Sådär ja, då var det dax att fira 70.000 besökare! Varför inte slå till med amerikanskt tema, nu när jag redan lyckats köra fritösen varm i princip varje dag sen jag fick den!! Snickers som bordsplacering, inte illa va?!

Välkomstdrink: Amerikanska Apple Sourz med Sprite och Bacardi melon.

Förrätt: Revbensspjäll med coleslaw. Hur jag marinerade revbensspjällen hittar du här.

Varmrätt: Hemmagjorda hamburgare med amerikansk dressing, cheddarost, bacon och grönsaker. Serveras med friterade pommes. Receptet på hamburgarna hittar du här.

Efterrätt: Underbart god Frozen Polkagrispaj gjord på bland annat chocolate chip cookies och marsmallow fluff. Receptet hittar du här.

Dryck: Budweiser, Samuel Adams, Miller, Sierra Nevada och Coca-cola för den som vill ha alkoholfritt eller känner för att blanda grogg

Snacks: Pringles och Smörpopcorn

4 kommentarer: