Snälla ge mig recept som du rekommenderar så att jag kan fortsätta

tisdag 22 juni 2010

22 Juni Grillkorv


Jag må ha gjort massor med soppor, men jag har nog gjort minst lika många olika korvar. Men jag har faktiskt inte hunnit prova alla än. Det finns ju överflöd av olika sorters korvar, och olika märken.
Men är man uppvuxen på korv, så tröttnar man inte, tvärt om, det hör lixom till att man ska äta det ibland.
Så ni får räkna med att det blir en del korv ätande på menyn.. Fram över vet jag i alla fall att stekkorv, frukostkorv, kycklingkorv och roslagskorv kommer att dyka upp.. men bli inte förvånad om jag hittar fler sorter.
..soppor också för den delen. Har redan ett förslag från en läsare som väntar!
Hur som helst, denna korven var också närproducerad från Skebo. Och den var grymt god. Det känns verkligen att det är kvalité, och inte en massa tillsatser. Hoppas märket ÄKTA VARA börjar dyka upp på fler ställen snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar