Snälla ge mig recept som du rekommenderar så att jag kan fortsätta

onsdag 16 juni 2010

16 Juni Bräckkorv


Sista grejen från äckel-veckan, tills vidare i alla fall.
För det första tyckte jag att denna korven såg ut som en lång snopp på tallriken, sen kan du ju tycka vad du vill. Sen var den grå och skum innan man stekte den. Och konsistensen var inte direkt som någon vanlig korv, skulle nog säga att denna dolme-korven smakade lite som isterband. Men isterband är godare.
Borde egentligen ha gjort iordning dillstuvad potatis, men orkade inte vara ambitiös, när jag märkte att korven inte ens var något i min smak. Men jag hade i alla fall rödbetor till.
Kul att prova något som verkar vara av gammal husmanskost, men tyvärr så kommer jag inte återinföra den..inte i mitt kök i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar