Snälla ge mig recept som du rekommenderar så att jag kan fortsätta

tisdag 25 september 2012

Gratis produkter från Oatly

Blir lika glad varje gång jag får något gratis!! :) Denna gången fick jag värdekuponger för att kunna hämta ut Oatly produkter. Först och främst deras nya Havregurt, men kupongens värde räckte även till att ta ett litet paket med deras iMat som är som matlagningsgrädde. Den har jag faktiskt köpt flera gånger förut och tycker att den är väldigt bra, både för att den är laktosfri och att den har lång hållbarhet. Plus att den smakar precis som vanlig matlagningsgrädde.
Havregurten har jag aldrig smakat förut, men brukar aldrig köpa vanlig yoghurt heller för den delen heller.
Den finns tydligen i flera olika smaker, men jag tog exotisk smak. Måste säga att jag tyvärr inte blev så jätteimponerad, tycker att den smakade lite för mycket havre. Fast om man verkligen gillar yoghurt och vill ha något laktosfritt så kan detta ändå vara ett okej alternativ istället för vanlig... Sen vet jag ju inte hur deras andra smaker smakar, så ska inte rata alla deras havregurtar än.
(såg att jag  råkat fotografera sidan på paketen där det står på finska.. men på andra sidan står det på svenska!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar