Snälla ge mig recept som du rekommenderar så att jag kan fortsätta

torsdag 22 mars 2012

Tysk bloggfest 80.000 besökare





Sådär ja! Nu var det hög tid att fira 80.000 besökare här på bloggen.. ska försöka rappa på så jag kan ha stora brakfesten för 100.000 besökare snart! Har en fin flaska med äkta champagne som jag sparar tills dess... Men först och främst nu denna! Och det är inte bara för att fira antalet besökare denna gången, utan även för att fira att jag har fyllt 26 år! Och självklart tar jag temat på fullaste allvar.. så varför inte ha tyrolerklänning!

På menyn står:

Förrätt Pumpernickelbröd med lax och hemmagjord pepparrotsfärskost. Receptet hittar du här.

Varmrätt Hemmagjord Schnitzel med klyftpotatis, brunsås, gröna ärtor och citron. Receptet hittar du här.

Efterrätt Apfelstrudel. Receptet hittar du här.

Dryck Weizbier, Underberg och Jägermaister


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar