Snälla ge mig recept som du rekommenderar så att jag kan fortsätta

onsdag 28 mars 2012

Matlagnings work shop med Fredrik Björlin från svenska kocklandslaget

Jag blev inbjuden av Electrolux AB att få vara med och testa deras nylanserade köksserie Electrolux Inspiraton Range. Så jag och 3 andra matbloggare  lagade mat tillsammans med Fredrik Björlin, lagkaptenen för svenska kocklandslaget. Känns superkul att just jag blev utvald! Det var supergod mat och supertjusigt ställe! Fick ett fint förklädde som jag kommer att svänga runt med i köket framöver... 

På menyn var det vegetariskt tema, vilket var följande:

Inkokt färskpotatis med sötsyrlig sommarlök
Ångad vit sparris med brynt smör och mandel
Bondbönor med rostad lökcréme och potatischips
Choklad créme med färska hallon






































2 kommentarer:

  1. du e så coool girl!

    SvaraRadera
  2. haha tack bettan! :) jag ska lära dig allt jag kan, men det kommer gå väldigt fort! :)

    SvaraRadera