Snälla ge mig recept som du rekommenderar så att jag kan fortsätta

fredag 9 juli 2010

9 Juli Kebabtallrik

Här kommer något jag rekommenderar starkt! Det började med att jag gick och synade alla diskarna nere på ica för att hitta något jag inte provat förut. Så vid dom frysta hamburgarna, hittade jag en påse med fryst kebabkött. Det var bara att steka och göra lite pommes i ugnen, sen till det dom klassiska tillbehören; lite sallad, gul lök, tomat, gurka och pepperoni såklart. Och så har rydberg gjort en färdig kebabsås som man kan köpa om man vill vara lite bekväm, och för att få den rikiga kebabsås-smaken. Vilken jag med andra ord gjorde. Grymt gott!! Precis som en köpt kebabtallrik, nästan godare när man gjort besväret själv. Eller nästan allt själv i alla fall. Behöver jag nämna att min kärlek blev minst lika förtjust som jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar