Snälla ge mig recept som du rekommenderar så att jag kan fortsätta

tisdag 11 oktober 2011

hejsan allihopa!

Har ni sett att jag har passerat 50.000 besökare?? Det känns jättekul!! Jag är så himla glad att folk vill kolla in min sida!
Tyvärr har jag inte så jättemånga recept, så ni får gärna dela med er av fler om ni kan! Men helst bara sådana där supersmarriga som ni rekommenderar!
Ursäktar att jag inte har lagt in något recept på flera dagar nu, men som sagt, jag lägger bara upp när jag har provat laga nåt nytt.. så har ätit matrester och blivit bjuden på mat dom senaste dagarna. Inte mig emot!
Så ni behöver inte undra om jag har lagt ner eller nåt sånt, blir bara inte dagligen nu för tiden.. skola och annat som tar upp min tid. Men jag mår bara bra, och imorgon kommer nytt recept igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar