Snälla ge mig recept som du rekommenderar så att jag kan fortsätta

måndag 24 oktober 2011

Gustavianos* Pyttipanna

Ett tips från en klasskamrat!
Jag som kan få cravings efter gamla hederliga krögar pytt blev så glad när jag fick ett tips på en ny touch på pytten.
Super enkelt också! Bara att steka i smör, sen blanda ner ägg och curry. Tog mig friheten att salta och peppra lite också.
Det var väldigt gott, men jag tycker fortfarande att klassiska sättet med stekta ägg vid sidan av och utan curry är godast. Men det var kul att testa något nytt!

ps.* namnet är fingrerat då min klasskamrat inte vill bli förknippad med halv fabrikat.. ! :)

4 kommentarer:

  1. Va synd att jag inte kollade bloggen innan jag gjorde vanliga pytt i panna med ägg.
    Lät spännande.

    Malle

    SvaraRadera
  2. Va synd att jag inte kollade bloggen innan jag gjorde vanlig pytt i panna med ägg.
    Lät spännande

    Malle

    SvaraRadera
  3. du får ta och testa igen:) men vanlig klassisk är godare tycker jag! mvh linnea

    SvaraRadera
  4. Har du föresten sett kycklingreceptet jag mailade dig?
    Det blir rätt så gott faktiskt.

    Malle

    SvaraRadera