Snälla ge mig recept som du rekommenderar så att jag kan fortsätta

tisdag 10 december 2013

Ricossa Barbaresco och Ricossa Barolo med fina tillbehör

Kolla vad jag fick på posten!! Sånt här gillar verkligen jag! Perfekt present till mig. Kunde inte låta bli att le för mig själv när jag öppnade paketet! Så himla fint och med så härligt innehåll! Återkommer med vad jag tyckte om vinet sen när jag har testat det... Men jag kan redan nu säga att det var goda chokladpraliner, för det slank ner en direkt när jag hade öppnat paketet! Förutom dom var det även biscotti och någon sorts fruktkaka. Jag är ju inte så förtjust i varken eller egentligen..men jag klagar inte, för jag blev verkligen glad för den här presenten. Testade en bit av varje till lite glögg, och det slank ner det med kan jag säga!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar