Snälla ge mig recept som du rekommenderar så att jag kan fortsätta

onsdag 26 juni 2013

Grillmästarna på TV4


En dag i början på april blev jag kontaktad av Titan Television AB som frågade mig om jag ville vara med i deras nya program Grillmästarna.. herregud, tävla i TV?! Okej nu kör vi!! 

Kan ju erkänna att  jag fick en del prestaionsångest.. men va sjutton, man kan inte göra mer än sitt bästa!
Ikväll sänds första avsnitten på TV4 kl.20.00. Ni missar väl inte det?

Själv är jag i alla fall lite spänd inför kvällen.. känns sådär halvbra att man fick börja dagen med att skriva under ett papper att man inte kan påverka inspelningen eller klippningen.. hoppas dom inte klipper ihop nåt konstigt! 

Förresten, jag gjorde de här revbensspjällen på tävlingen, om ni vill ha mitt smarriga recept! Så himla gott!!
Kolla också in vad jag fick i min fina goody-bag efter inspelningen!

Ikväll har jag har jag förberett med en marockansk bloggfest/Grillmästarkväll med gänget.
Först blir det 3 rätters marockansk mat, marockansk öl, lite arabisk musik i bakgrunden.. o japp, burkan åker på!
Sen ska vi bänka oss framför tv:n och kolla in Grillmästarna tillsammans!

Bilder och recept från kvällen kommer sen.. nu blir det först lite bilder från inspelningen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar