Snälla ge mig recept som du rekommenderar så att jag kan fortsätta

tisdag 13 december 2011

Malins enkla pastaröra

Sådär ja, då var det dax för ett tips från en läsare! Jag fick dessutom oväntat besök! Som uppskattades väldigt mycket! Och jag måste säga att vi båda tyckte att detta receptet var väldigt gott! Och enkelt var det också! Dessutom var det första gången jag provade creme fraiche med vitlök och parmesan! Väldigt god! Prova gärna detta receptet!

en liten bit purjolök
1 röd paprika
1 vitlöksklyfta
ca 1 dl ärtor
1 pkt bacon
1 burk créme fraishe parmesan och vitlök
salt och peppar
Pasta

Koka pastan, fräs lök, paprika och vitlök försiktigt, stek bacon i strimlor, tina ärtorna.
Blanda ihop allt tillsammans med créme fraishen och krydda med salt och peppar.
Toppa med riven parmesan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar